poniedziałek, 21 listopada 2011

Oto jeden z dowodów potwornej manipulacji,by zniszczyć wszystkich i wszystko co POLSKĘ STANOWI !!!

http://wiadomosci.wp.pl/title,Kaczynski-podzega-niemiecka-prasa-o-zamieszkach,wid,13982555,wiadomosc.html?ticaid=1d615
Byłem człowiekiem pewnej partii, oszukiwałem zwolenników PIS na forach internetowych głównie dając oceny wpisom ludzi pod wiadomościami na popularnych portalach internetowych oraz pisząc pod wieloma nickami kreowałem zdanie "większości" i ośmieszałem wpisy patriotów i przepraszam Was z całego serca. Po obchodach Święta Niepodległości zrezygnowałem z oszukiwania Was na stronach WWW dla pewnej partii! Oszustwo polegało na tym ze mając kilka przeglądarek np Safari, Chrome, Firefox i Internet Explorer + dodatkowo zainstalowany program np CCleaner można szybko oddać wiele ocen np wpisowi na forum po czym wyczyścić pamięć przeglądarek za pomocą np CCleaner i oddać ocenę po raz kolejny i można tak robić w nieskończoność aż do uzyskania dużej przewagi nad PISem. Za zadanie miałem minusować wpisy zwolenników PIS tak aby oddać wrażenie że nie więcej niż 10% ogółu ludzi popiera PIS tak aby pokrywało się to z sondażami. Manipulacja polegała na robieniu wody z mózgu wyborcom PISu i podtrzymywaniu nienawiści do PISu tak aby każdy myślał, że większość ludzi w Polsce popiera pewną partię. Było to jedno wielkie oszustwo, sterowaliśmy wami, oni sterują Wami i Waszym myśleniem nadal, ja przestałem! mam nadzieje, że to co napisałem otworzy Wam oczy, pozdrawiam

Nasz komentarz:
Powyższy wpis jest dowodem na to jak za wszelką cenę chce się Polskę i Polaków zdrajcom i niszczycielom podporządkować!!
Używa się bezwzględnych środków,a najgorsze,że manipuluje się mózgami ludzi,co się w żaden sposób w głowie nie mieści!!
Sprowadza się nawet niemieckich bandytów,wyposaża  w zbrodnicze narzędzia,by bili Polaków idących na Marsz z flagą w ich Narodowe Święto,by pluli na Polski mundur,a patriotów tych, którzy krew  przelewali i życiem płacili za wolność nszej Ojczyzny nazywa się faszystami-czy można sią posługiwać gorszymi  okrucieństwami?
To wszystko woła o pomstę do Nieba!!!!!!
Mimo całego ogromu zła , chwała Ci Boże za to,że coraz więcej Polaków się budzi!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz