poniedziałek, 25 maja 2015

Andrzej Duda złożył kwiaty na grobie Lecha i Marii Kaczyńskich

Dodano: 25.05.2015 [21:28]
Andrzej Duda złożył kwiaty na grobie Lecha i Marii Kaczyńskich - niezalezna.pl
foto: Andrzej Hrechorowicz/zdjęcie archiwalne/kwiecień 2015
W poniedziałek wieczorem Andrzej Duda odwiedził Kraków. Na Wawelu złożył kwiaty na grobie Lecha i Marii Kaczyńskich. – Jestem na Wawelu dlatego, że tu jest nasza narodowa katedra, tutaj spoczywa pan prezydent profesor Lech Kaczyński, dzięki któremu jestem tutaj dzisiaj i jestem tym, kim jestem – powiedział dziennikarzom zwycięzca wyborów prezydenckich.

Andrzej Duda podkreślał, że to przy śp. Lechu Kaczyńskim uczył się podejścia do spraw państwowych. – To przy nim uczyłem się etosu prezydenta, poczucia kim jest, jaką rolę ma do spełnienia, kogo reprezentuje poczucia godności, godności państwa polskiego, dumy narodowej. To właśnie pan prezydent profesor Lech Kaczyński mnie uczył, stąd moja obecność tutaj jest czymś zupełnie naturalnym – zaznaczał prezydent elekt. – To był mąż stanu, wielki człowiek, który właściwie całe swoje dorosłe życie poświęcił służbie dla swoich rodaków (…) w tej służbie oddał życie – dodawał.

Przypomniał, że śp. Lech Kaczyński chciał państwa sprawiedliwego, równego dla wszystkich, w którym ludzie będą czuli się dobrze. – Mnie też ogromnie na tym zależy – podkreślił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz