Co za towarzystwo: marsz PO i Nowoczesnej z esbekami. W rocznicę 13 grudnia!
Dodano: 04.12.2016 [20:30]
Niektórzy zrzucają maski - już jawnie esbecy działają razem z politykami Platformy Obywatelskiej i Nowoczesnej. Nie tylko podpisują jakieś odezwy - formalnie sygnowane przez Mateusza Kijowskiego, ale mało kto już poważnie traktuje lidera KOD-u. To nie wszystko. Opozycja namawia do wyjścia na ulicę w dniu 13 grudnia, czyli w rocznicę wprowadzenia stanu wojennego. Grzegorz Schetyna i Ryszard Petru pójdą w jednym szeregu z ludźmi pokroju pułkownika Mazguły? Wszystko na to wskazuje.
Od dwóch dni politycy Platformy Obywatelskiej wraz z Nowoczesną mają nowego koalicjanta. To pułkownik Adam Mazguła, który demonstrował przed Sejmem (razem z towarzyszami z PRL-u) przeciwko odbieraniu przywilejów funkcjonariuszom komunistycznych służb. Nawet wyszedł na mównicę i powiedział kilka zdań, które pokazują mentalność tych ludzi.
"A sam stan wojenny? Czy oprócz tego, że byli ludzie internowani, to - oczywiście, nie powiem, były tam jakieś bijatyki, były tam jakieś ścieżki zdrowia - ale generalnie rzecz biorąc najczęściej jednak dochowano jakiejś kultury w tym całym zdarzeniu. Ja przeżyłem już stan wojenny, byłem dorosłym oficerem i nie pamiętam, żeby na ulicach działy się jakieś dziwne rzeczy, jakieś szczególne prześladowania i tak dalej" - mówił Mazguła.
CZYTAJ WIĘCEJ: Pułkownik Mazguła wychwala Jaruzelskiego i esbeków. I wzywa do wyjścia na ulice 13 grudnia
Wyszło też na jaw, że Mazguła jest wśród sygnatariuszy listu dotyczącego protestu planowanego na 13 grudnia. Złożył podpis razem z politykami opozycji. Obok Grzegorza Schetyny czy Ryszarda Petru. Szefowie Platformy i Nowoczesnej będą więc najprawdopodobniej maszerować w jednym szeregu z esbekami. I to w rocznicę wprowadzenia stanu wojennego!
O to pytał dzisiaj polityków PO i .N, podczas programu "Woronicza 17", gospodarz audycji Michał Rachoń:
"Czy to jest stosowne towarzystwo dla Grzegorza Schetyny?" - zwrócił się do posła PO Michała Kierwińskiego.
Przy okazji przypomniał działalność Schetyny w NZS-ie, a po chwili co zrobił? Znowu zaatakował PiS. O pułkowniku Mazgule już nie chciał mówić, choć był wielokrotnie dopytywany przez redaktora Rachonia.
- Czy wycofacie podpisy z listu? - dociekał dziennikarz. Jednoznaczna odpowiedź nie padła.
Działania PO celnie podsumował poseł PiS Joachim Brudziński, który przypomniał, że w szeregach tej partii jest wielu działaczy opozycji w czasach PRL-u.
Redaktor Rachoń pytał jak PiS reaguje na wspomniany list. Poseł Brudziński przyznał, że można tylko emocjonalnie.
A co do powiedzenia miała Katarzyna Lubnauer z Nowoczesnej?
I tylko tyle.
Warto więc oglądać pierwsze szeregi marszu opozycji, który przejdzie 13 grudnia . To będzie (nie)ciekawe towarzystwo.
Od dwóch dni politycy Platformy Obywatelskiej wraz z Nowoczesną mają nowego koalicjanta. To pułkownik Adam Mazguła, który demonstrował przed Sejmem (razem z towarzyszami z PRL-u) przeciwko odbieraniu przywilejów funkcjonariuszom komunistycznych służb. Nawet wyszedł na mównicę i powiedział kilka zdań, które pokazują mentalność tych ludzi.
"A sam stan wojenny? Czy oprócz tego, że byli ludzie internowani, to - oczywiście, nie powiem, były tam jakieś bijatyki, były tam jakieś ścieżki zdrowia - ale generalnie rzecz biorąc najczęściej jednak dochowano jakiejś kultury w tym całym zdarzeniu. Ja przeżyłem już stan wojenny, byłem dorosłym oficerem i nie pamiętam, żeby na ulicach działy się jakieś dziwne rzeczy, jakieś szczególne prześladowania i tak dalej" - mówił Mazguła.
CZYTAJ WIĘCEJ: Pułkownik Mazguła wychwala Jaruzelskiego i esbeków. I wzywa do wyjścia na ulice 13 grudnia
Wyszło też na jaw, że Mazguła jest wśród sygnatariuszy listu dotyczącego protestu planowanego na 13 grudnia. Złożył podpis razem z
O to pytał dzisiaj polityków PO i .N, podczas programu "Woronicza 17", gospodarz audycji Michał Rachoń:
"Czy to jest stosowne towarzystwo dla Grzegorza Schetyny?" - zwrócił się do posła PO Michała Kierwińskiego.
- Przede wszystkim nie z każdą wypowiedzią pana pułkownika wszyscy muszą się zgadzać - stwierdził najpierw asekurancko polityk Platformy. A po chwili chciał uciec od tematu. - Warto jednak sięgnąć do źródeł z czego wynikają tego typu wypowiedzi - powiedział i zaczął... atakować PIS!
Przy okazji przypomniał działalność Schetyny w NZS-ie, a po chwili co zrobił? Znowu zaatakował PiS. O pułkowniku Mazgule już nie chciał mówić, choć był wielokrotnie dopytywany przez redaktora Rachonia.
- Czy wycofacie podpisy z listu? - dociekał dziennikarz. Jednoznaczna odpowiedź nie padła.
Działania PO celnie podsumował poseł PiS Joachim Brudziński, który przypomniał, że w szeregach tej partii jest wielu działaczy opozycji w czasach PRL-u.
- Tym bardziej dziwi, że na potrzeby dzisiejszego sporu politycznego i dowalenia rządowi, stają ramię w ramię z byłymi funkcjonariuszami Służby Bezpieczeństwa - podkreślił wicemarszałek Sejmu. - Legitymizują haniebne słowa, które padły.
Redaktor Rachoń pytał jak PiS reaguje na wspomniany list. Poseł Brudziński przyznał, że można tylko emocjonalnie.
A co do powiedzenia miała Katarzyna Lubnauer z Nowoczesnej?
Mamy inne postrzeganie stanu wojennego niż pułkownik Mazguła. Uważam , że stan wojenny był tragedią dla bardzo wielu ludzi - zaczęła posłanka Nowoczesnej, ale szybko wyprowadziła z błędu osoby sądzące, że wycofają się z marszu razem z Mazguła. - Trzeba pamiętać, że pod listem podpisały się takie osoby jak Lech Wałęsa. Władek Frasyniuk, którzy chyba jak nikt inny nie przesiedzieli tyle w więzieniach.
I tylko tyle.
Warto więc oglądać pierwsze szeregi marszu opozycji, który przejdzie 13 grudnia . To będzie (nie)ciekawe towarzystwo.
KOMENTARZE:
Miro | 04.12.2016 [22:00]
Pewnie esbecy poniosa Bolka w lektyce, bo ten stary satyr juz nie nadaje sie do maszerowania.
Polak oszukany w 2007 r | 04.12.2016 [21:57]
Co takiego zrobił dla naszej Ojczyzny niejaki Frasyniuk??, oprócz tego że był internowany?, bo nasza Ojczyzna zrobiła dla niego WIELE!!, w stanie wojennym był kierowca autobusu MPK a dziś siedzi na kupie kasy!!!tylko z czego ma ten majątek????
Obserwator-2015 | 04.12.2016 [21:54]
Jak dla mnie wszystko jest na swoim miejscu tzn wróciło na miejsce. Przez tyle lat towarzystwo kablowników oszukiwało nas wszystkich a my na nich glosowaliśmy myśląc, że to opozycja do komunistycznej władzy. Teraz już nie muszą sie ukrywać wszyscy są razem. Teraz też możemy ich zobaczyć. Może nie jeden z nich będzie szedł razem ze swoim oficerem prowadzącym broniąc jego emerytury. Jak dla mnie to wspaniałe wydarzenie i chyba pójdę ich zobaczyć. Pomyślcie tylko, Bolek razem ze służbami - ramię w ramię jawnie bez motorówek i przeskakiwania przez płot. Niech ich ktoś wszystkich zapisze bo jak przyjdzie badać historię 1980 r. będzie można weryfikować postawione hipotezy.
cat | 04.12.2016 [21:54]
Nowa Magdalenka...Opozycja przeciwko Polsce pójdzie z każdym: Hitlerem, ubolem, Stalinem, Putinem a nawet z Marsjaninem
MASKA | 04.12.2016 [21:50]
Tak to jest, jak traktuje sie uczciwie, i poblaza sie gnidom bez sumien, i zadnego morale.
Prowokuja nas,POLAKOW te polskojezyczne sqrwiele,abysmy tez wyszli na ulice ,a pozniej KLAMCY oglosza swiatu ,ze ich napadnieto,pobito,gdy "BRONILI DEMOKRACJI".
Chca nam bezczelnie ukrasc POLSKE,tak jak ukradli nam nasze nazwiska ,jak staraja sie ukrasc, i zaklamac nasza tradycje,kulture i historie.
Mam nadzieje ,ze RZAD w koncu zrobi jakies odpowiednie kroki,aby ukarac to panoszace sie robactwo polskojezyczne o ukradzionych ,polskich nazwiskach?
Beda czcic 13 grudnia...!?
Prowokuja nas,POLAKOW te polskojezyczne sqrwiele,abysmy tez wyszli na ulice ,a pozniej KLAMCY oglosza swiatu ,ze ich napadnieto,pobito,gdy "BRONILI DEMOKRACJI".
Chca nam bezczelnie ukrasc POLSKE,tak jak ukradli nam nasze nazwiska ,jak staraja sie ukrasc, i zaklamac nasza tradycje,kulture i historie.
Mam nadzieje ,ze RZAD w koncu zrobi jakies odpowiednie kroki,aby ukarac to panoszace sie robactwo polskojezyczne o ukradzionych ,polskich nazwiskach?
Beda czcic 13 grudnia...!?
Halina | 04.12.2016 [21:46]
Do czego doprowadzi ta nienawisc Jak mozna stawac przy boku SB Zadnych hamulcow Po trupach byle do wladzy Jak dlugo rzadzacy beda tolerowac takie wystapienia.Podzeganie do wypowiedzwnia posluszenstwa demokratycznie wybranym wladza jest PRZESTEPSTWEM SCIGANYM NA MOCY KODEKSU KARNEGO ART.18
Wiarus | 04.12.2016 [21:44]
PO i Nowoczesna z KODem oni już nie tylko są obłąkani ale również psychicznie chorzy, których natychmiast trzeba odizolować od społeczeństwa tą lewacką mać!!!!
sedsed | 04.12.2016 [21:41]
Kijowski drugi Wałesa nowego typu...
Znaleźli pozytecznego idiotę na nowe czasy
Ale lud ciemny i głupi czy i tym razem bajkę kupi?
Znaleźli pozytecznego idiotę na nowe czasy
Ale lud ciemny i głupi czy i tym razem bajkę kupi?
gosc | 04.12.2016 [21:40]
to nie zbieranina TO JEST LEGALNA UBECJA OD 45lat odbudowana 27LATpuzniej LEGALNA UBECJA KTORA BYLA JUZ 70r SA NA TO DOKUMENTY SA NA TO MIKROFILMY SA SWIADKOWIE dlaczego RZAD PIS nie przedstawil STANU PANSTWA dlaczego Ziobro majac dokument ze 80mil nigdy nie zostało odnalezione teraz zrobil teatr z piniorem jak z blida wiedzac ze blida dostala tel od UBekow ze kula w leb ja uratuje od wiezienia pinior wraz z UB pobrali kase i CO a no co zyja maja się dobrze PIS pozwolil ubekom do burdelu w polskich miastach zrobil z polakow zakladnikow cyli kto więcej zapłaci ten będzie z nim jak można dac zydom stalinowskim dobrobyt skoro polacy maja biede PIS pozwolil ze sa w srod nich zydy zydostwo stalinowskie z pokolenUB BOLKA TO DOKUMENT O SOLIDARNOSCI kim byli kim sa TERAZ KUKIZ BRYLUJE JAKI TO CUDNY NDEK a był z ubekami bolka rudego padalca TO TRZEBA MIEC TWARZ dwulicowca ludzie polacy będą wojne toczyc az do ostatniej kuli jeśli rząd nas nie obroni to zostaniemy przez UB WALESAKOW ROZCWIARTOWANI tym systemem co CASTRO JARUZEL KISZCZAK STALIN
Natenczas Wojski | 04.12.2016 [21:40]
Prawda jest taka, że ogromna większość działaczy tzw. "Pierwszej Solidarności" już dawno temu pogodziła się ze swymi byłymi oprawcami, wybaczyła im wszystkie winy, ba, zblatowała się nawet. W grę może wchodzić tu powszechnie znany "syndrom sztokholmski" lub podobny psychologiczny mechanizm. Zresztą Solidarność od samego początku dokładnie zinfiltrowana była przez funkcjonariuszy Służby Bezpieczeństwa i ich tajnych współpracowników. To oni nadawali jej ton i kierunek, natomiast te prawie 1o milionów członków została brutalnie zrobiona w bambuko i normalnie zdradzona! Dlatego na chwilę obecną nie istnieje żadna "Legenda Solidarności" tylko cyniczna klechda związkowa, bujda na sprężynowych resorach i saga o ludziach na UB-eckiej smyczy. Najgłupiej zaś na tym wszystkim wyszli Ludzie, którzy za ową niewiarygodnie podłą mierzwę oddali swe życie! Oni są dziś najbardziej przegrani.
wojtek | 04.12.2016 [21:40]
Brawo ! To przykład prawdziwej przyjaźni! Tajni współpracownicy, kontakty i osobowe źródła informacji wraz z oficerami prowadzącymi. Po marszu wspólna wódeczka?
Prawda i tylko prawda | 04.12.2016 [21:39]
Od dawna wiadomo,że PO to formacja POstkomunistyczna
sem | 04.12.2016 [21:38]
Przecież SB stworzyła PO więc jakie zdziwienie?
Niższym stopniem esbekom już dawno zmniejszyli emerytury i to pozytywnie zweryfikowanym.
Zrobiono to celowo dla uwiarygodnienia PO a żeby wyżej postawionym esbekom nie odebrać czy nie zmniejszyć emerytury celowo w ustawie popełniono błąd i głowę dam,że esbecy sprzedali w porozumieniu z PO swoich niżej postawionych kolegów.
Dzisiaj mówią że byli pozytywni zweryfikowani i pracowali w Policji,czyli co?podnieś emerytury esbekom którym już zmniejszyli do średniej bo większość z nich nawet tego nie ma.
Niższym stopniem esbekom już dawno zmniejszyli emerytury i to pozytywnie zweryfikowanym.
Zrobiono to celowo dla uwiarygodnienia PO a żeby wyżej postawionym esbekom nie odebrać czy nie zmniejszyć emerytury celowo w ustawie popełniono błąd i głowę dam,że esbecy sprzedali w porozumieniu z PO swoich niżej postawionych kolegów.
Dzisiaj mówią że byli pozytywni zweryfikowani i pracowali w Policji,czyli co?podnieś emerytury esbekom którym już zmniejszyli do średniej bo większość z nich nawet tego nie ma.
poko | 04.12.2016 [21:38]
Oficjalne stanowisko PO : zlikwidujemy IPN (!)
zlikwidujemy CBA (!).. a teraz na podstawie faktów, wspólny front z SB-kami..przywrócimy emerytury dla SB..
Na to wychodzi.. i to na podstawie czynów!
zlikwidujemy CBA (!).. a teraz na podstawie faktów, wspólny front z SB-kami..przywrócimy emerytury dla SB..
Na to wychodzi.. i to na podstawie czynów!
vwlodek | 04.12.2016 [21:38]
Z ubecji nie wychodzi się nigdy...
KOD i przestępca alimentacyjny Kijowski to PO prostu ubecja...szkoda,że nie wszyscy chcą to dostrzegać...
Ubecja oddała władzę tak naprawdę dopiero w ubiegłym roku,bowiem organizację o charakterze mafijnym Platformerskich Oprychów i PSL nie można traktować jako suwerenną władzę...to ludzie byłej WSI rządzili naszym krajem jako wykonawcy poleceń moskiewskich mocodawców...
Jeśli chcemy żyć w wolnym,stanowiącym o sobie kraju,jako wolni obywatele musimy zmieść te ubeckie hordy z ulic naszych miast...w przeciwnym razie oni zmiotą ten rząd i Prezydenta..
KOD i przestępca alimentacyjny Kijowski to PO prostu ubecja...szkoda,że nie wszyscy chcą to dostrzegać...
Ubecja oddała władzę tak naprawdę dopiero w ubiegłym roku,bowiem organizację o charakterze mafijnym Platformerskich Oprychów i PSL nie można traktować jako suwerenną władzę...to ludzie byłej WSI rządzili naszym krajem jako wykonawcy poleceń moskiewskich mocodawców...
Jeśli chcemy żyć w wolnym,stanowiącym o sobie kraju,jako wolni obywatele musimy zmieść te ubeckie hordy z ulic naszych miast...w przeciwnym razie oni zmiotą ten rząd i Prezydenta..
dlex | 04.12.2016 [21:38]
Tylko wariant turecki,innego wyjścia nie ma, dosyć pier(dolenia) się z tą bandą!!!
Dlaczego Kijowski jeszcze nie kibluje,dlaczego Schetyna nie odpowiada za akcję widelec,co z resztą złodziei,aferzystów,łapówkarzy-mamy czekać do następnych wyborów i na rozlew krwi,bo do tego te sku.....ny.dążą
Dlaczego Kijowski jeszcze nie kibluje,dlaczego Schetyna nie odpowiada za akcję widelec,co z resztą złodziei,aferzystów,łapówkarzy-mamy czekać do następnych wyborów i na rozlew krwi,bo do tego te sku.....ny.dążą
M.K. | 04.12.2016 [21:54]
Dokładnie, tak jest, dłuższe tolerowanie tego robactwa doprowadzi do ogromnej tragedii.
To już nie są żarty!!!
To już nie są żarty!!!
Nowy z Tarnowa | 04.12.2016 [21:36]
Frasyniuk... kto wtedy nie żył, ten nie wie, co to nazwisko znaczyło w 1982 r., jeśli się nie było jakąś mazgułą.
I jak to teraz boli.
I jak to teraz boli.
Oko | 04.12.2016 [21:35]
To dla mnie zdana niespodzianka,bo przecież nie od dziś wiadomo,że III RP to był PRL-bis!
Teraz,widząc swój koniec,czewroni łajdacy jadą po bandzie i zrzucili maski,przestali udawać!
To jest próba wezwania czerownych i resortowych i ich nowoczesnych mutacji do zwarcia szyków, bo jak nie, to przyjdzie PiS i wszystkich rozliczy.
Żałosne kreatury!
Teraz,widząc swój koniec,czewroni łajdacy jadą po bandzie i zrzucili maski,przestali udawać!
To jest próba wezwania czerownych i resortowych i ich nowoczesnych mutacji do zwarcia szyków, bo jak nie, to przyjdzie PiS i wszystkich rozliczy.
Żałosne kreatury!
Ted | 04.12.2016 [21:35]
No to trzeba bić te czerwone k..y i złodziei z drogi chamy wypad czerwone pajace.
teczka Bolka a Operacja Okrągły stół | 04.12.2016 [21:33]
http://niezalezna.pl/84463-morderstwo-aby-zatrzec-slady-tw-bolka-sensacyjne-dokumenty-ujawnia-cenckiewicz
12 grudnia 1978r opozycja już wie o Bolku.
http://www.rp.pl/Kraj/306219977-Hodysz-Wallenrod-z-bezpieki.html#ap-1
12 grudnia 1978r opozycja już wie o Bolku.
http://www.rp.pl/Kraj/306219977-Hodysz-Wallenrod-z-bezpieki.html#ap-1
vwlodek | 04.12.2016 [21:45]
Geremek otwarcie opowiadał w zachodnich mediach,że gdyby nie mogli sterować Wałęsą już w 1981 roku odesłali by go w otmęty niebytu...
dlex | 04.12.2016 [21:38]
Tylko wariant turecki,innego wyjścia nie ma, dosyć pier(dolenia) się z tą bandą!!!
Dlaczego Kijowski jeszcze nie kibluje,dlaczego Schetyna nie odpowiada za akcję widelec,co z resztą złodziei,aferzystów,łapówkarzy-mamy czekać do następnych wyborów i na rozlew krwi,bo do tego te sku.....ny.dążą
Dlaczego Kijowski jeszcze nie kibluje,dlaczego Schetyna nie odpowiada za akcję widelec,co z resztą złodziei,aferzystów,łapówkarzy-mamy czekać do następnych wyborów i na rozlew krwi,bo do tego te sku.....ny.dążą
M.K. | 04.12.2016 [21:54]
Dokładnie, tak jest, dłuższe tolerowanie tego robactwa doprowadzi do ogromnej tragedii.
To już nie są żarty!!!
To już nie są żarty!!!
Redaktor Rachoń pytał jak PiS reaguje na wspomniany list. Poseł Brudziński przyznał, że można tylko emocjonalnie.
A co do powiedzenia miała Katarzyna Lubnauer z Nowoczesnej?
Mamy inne postrzeganie stanu wojennego niż pułkownik Mazguła. Uważam , że stan wojenny był tragedią dla bardzo wielu ludzi - zaczęła posłanka Nowoczesnej, ale szybko wyprowadziła z błędu osoby sądzące, że wycofają się z marszu razem z Mazguła. - Trzeba pamiętać, że pod listem podpisały się takie osoby jak Lech Wałęsa. Władek Frasyniuk, którzy chyba jak nikt inny nie przesiedzieli tyle w więzieniach.
I tylko tyle.
Warto więc oglądać pierwsze szeregi marszu opozycji, który przejdzie 13 grudnia . To będzie (nie)ciekawe towarzystwo.
..
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz