sobota, 28 maja 2011

Szanowni Państwo, Informuję,

że w związku z okłamywaniem mnie przez Prokuratora Generalnego Andrzeja Seremeta i nie podjęciem przez niego żadnych działań w zgłoszonej mu przeze mnie po raz pierwszy w dniu 31 marca 2010 r. - a potem wielokrotnie ponawianej przeze mnie kolejnymi pismami oraz osobistymi zgłoszeniami podczas moich spotkań z prokuratorami Biura Skarg i Wniosków Biura Prokuratora Generalnego - sprawie skazania mnie przez sędziego Sądu Rejonowego w Dębicy Tomasza Kuczma prawomocnym wyrokiem z dnia 18 grudnia 2007 r. /sygn. akt II K 451/06/, za popełnienie za pośrednictwem Internetu czynów – znieważenie i zniesławienie 15 sędziów Sądu Okręgowego w Krakowie i Sądu Apelacyjnego w Krakowie oraz RPO Andrzeja Zolla i adw. Wiesławy Zoll - których rzeczywistymi sprawcami były inne niż ja osoby, w dniu 30 maja br. /poniedziałek/ o godz. 11:00 rozpocznę głodówkę protestacyjną przed Biurem Prokuratora Generalnego w Warszawie, ul. Barska 28. Pragnę nadmienić, że po uchyleniu w.w. skazującego mnie za czyny popełniane w okresie od stycznia 2003 r. do września 2005 r. wyroku i po wznowieniu wyrokiem Sądu Okręgowego w Rzeszowie z dnia 15 września 2010 r. sprawy II K 451/06 na moją korzyść, w dniu 15 marca br. sędzia Sądu Rejonowego w Dębicy Beata Stój poinformowała mnie, że ona doszła do wniosku, że ja byłem niepoczytalny w w.w. okresie, tj. od stycznia 2003 r. do września 2005 r. gdy popełniano czyny, za które mnie pomyłkowo skazano, wydała postanowienie o poddaniu mnie badaniom psychiatrycznym i ściga mnie – w sprzeczności z prawem polskim i prawem określonym Kartą Praw Podstawowych Unii Europejskiej - po raz drugi: za czyny, których ściganie jest niedopuszczalne od dnia 19 października 2006 r., za czyny, za które zostałem już uprzednio skazany oczywiście i rażąco naruszającym prawo materialne wyrokiem sędziego Sądu Rejonowego w Dębicy Tomasza Kuczma z dnia 18 grudnia 2007 r., za czyny, których karalność ustała w dniu 1 października 2010 r., za czyny, których ja nie popełniłem, a Sąd Rejonowy w Dębicy jest od dnia 1 października 2007 r. w posiadaniu doręczonych mu przez WIRTUALNĄ POLSKĘ i INTERIĘ.PL S.A. dowodów, kto był ich rzeczywistym sprawcą, za słowa, tj. za umieszczane w Internecie przez inne niż ja osoby moje słowa prawdy o kilkunastu sędziach Sądu Okręgowego w Krakowie i Sądu Apelacyjnego w Krakowie oraz o byłym Rzeczniku Praw Obywatelskich Andrzeju Zollu i jego małżonce adw. Wiesławie Zoll. Informuję, że decyzję o podjęciu głodówki podjąłem po wyczerpaniu od stycznia 2008 r. wszystkich prawem przewidzianych możliwości uzyskania wyroku uniewinniającego mnie od zarzutu popełnienia czynów, których ja nie byłem sprawcą, tj. których rzeczywistymi sprawcami były inne niż ja osoby. Informuję, że o zamiarze rozpoczęcia głodówki, jak wyżej zawiadomiłem, podając uzasadnienie dla mojej decyzji, między innymi: Prezesa Rady Ministrów Donalda Tuska Prokuratora Generalnego Andrzeja Seremeta Prezydenta Warszawy Hannę Gronkiewicz-Waltz Komendanta Głównego Policji gen. insp. Andrzeja Matejuka Komendanta Straży Miejskiej m. st. Warszawy Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego m. st. Warszawy Więcej informacji na temat okoliczności uczynienia mnie przestępcą wyrokiem sędziego Sądu Rejonowego w Dębicy Tomasza Kuczma z dnia 18 grudnia 2007 r. oraz utrzymywania od ponad trzech lat w mocy tego, wydanego z oczywistym i rażącym naruszeniem prawa materialnego i skazującego mnie za czyny, których ja nie byłem sprawcą na stronach www.zkekus.pl i www.aferyprawa.com W przypadku zainteresowania sprawą jak wyżej, proszę o kontakt. Uprzejmie proszę o zamieszczenie niniejszej informacji na Państwa blogu Z poważaniem, Zbigniew Kękuś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz