Taczka dla Rzeplińskiego

Dodano: 05.12.2015 [17:41]

foto: GP
KOMENTARZE:
Magda | 06.12.2015 [22:53]
morgan | 06.12.2015 [18:42]
To człowiek bez honoru, zresztą to pojęcie jest nieznane platformersom i ich przybocznym. Zatem to drugie, tylko jak to zrobić ?
Rybak | 06.12.2015 [18:26]
Możemy teraz platfusom zadedykować parafrazę Wyspiańskiego: Miałeś chamie złoty róg, ostał ci się ino Trybunał.
Wlodek z Canady | 06.12.2015 [18:07]
Mam w ogrodzie solidna, metalowa taczke.Pal szesc, niech
strace.Napewno pod tym ociezalym sie nie zarwie.
strace.Napewno pod tym ociezalym sie nie zarwie.
zdzichu | 06.12.2015 [17:50]
Jak się dowiadujemy, to sędziowie mieli jeszcze lepszy pomysł w ich projekcie zgłaszanie kandydatur miało nastąpić pół roku przed końcem kadencji? Ale to pryszcz w porównaniu z tym, że w ustawie sędziowie TK zapisali sobie, uprawnienia jakich nie ma w Konstytucji, tzn.m.in. orzekanie o niezdolności prezydenta do pełnienia funcjii,bez zachowania procedur zapisanych w KOnstytucji interpretowanie ustaw o ich intencji? Jest tam tyle wątków łamania Konstytucji, że powinno wystarczyć na sformułowanie zarzutów dla całego ówczesnego składu TK i postawienie ich przed Trybunałem Stanu? W tej chwili w Sejmie jest taka większość i nie widzę problemu by to zrobić już na następnym posiedzeniu? 277 głosów to nie jest problem, a sprawa byłaby na tym etapie zakończona?
boruta | 06.12.2015 [18:27]
,,zdzichu". Pozwolę sobie skopiować Twój komentarz i opublikować w Google i na Facebooku! Pozdrawiam!
pwck | 06.12.2015 [16:58]
TK nie ma inicjatywy ustawodawczej, w związku z tym pisanie ustawy przez członków TK, jaka by ona nie była, już jest przestępstwem i ci trzej panowie którzy w tym maczali łapy powinni zniknąć z TK (sami lub na taczkach).
anda | 06.12.2015 [15:57]
on wygląda mi na alkoholika, to jakiś menel
jekson | 06.12.2015 [15:32]
tylko taczki ,te świnie same nie odejdą , jak będą na nich pluli to będą mówili ,że deszcz pada
bazalt | 06.12.2015 [13:46]
Ci dwaj sędziowie powinni odejść z TK. To jest bezwzględny warunek. PiS nie może się cofać w tej sprawie.TO POWINNO BYĆ GŁÓWNYM PRZEKAZEM DNIA, TYGODNI LUB MIESIĘCY.
obywatel | 06.12.2015 [13:21]
Poszukajcie w internecie są zdjęcia Rzeplińskiego przed Sejmem jak protestowały pielęgnirki, a dziennikare nich poszukają z jakim zaangażowaniem przewodniczący TK był zaangażowany w protest, żeby doprowadzić do rezygnacji Kaczyńskiego.Ludzie dają się ogłupiać,za długo pracują ,niewiele owoców swej pracy mamja i głupią tv -szczujnię oglądają , bo swoją frustrację tak rozładowują, jak na arenach rzymskich chleba i igrzysk.A ci sprytni macherzy o tym doskonale wiedzą i wiedzą za jakie sznurki pociągać.
Bingo | 06.12.2015 [13:15]
Ludzie!! wierzyc sie nie chce, ze ten czlowiek trzesie calym trybunalem toz to cep i tuman nie potrafi sklecic 1-go zdania jak mu uda sie cos bezsensownego sklecic co wyraz steka yyyybbyybbbyy w dodatku pierdzacy ton glosu / jak szczynyszyn/ sluchac sie nie da, inteligecja buca na poziomie pantofelka..na taczke go, ale czy sie zmiesci?
https://www.youtube.com/watch?v=LQp9neD6AyA
https://www.youtube.com/watch?v=LQp9neD6AyA
kedat | 06.12.2015 [12:39]
POpaprancy sprzedali polakom(PIS)samochód bez koła i silnika.Polacy nie chcą za niego zapłacić.Sprawa w sądzie.Sad TK orzeka -samochód ma karoserię i trzy koła dobre musicie zapłacić.Co zrobi prezydent Polaków ? Zapłaci za bubel czy pozwoli kupić nowy samochód.
sęp | 06.12.2015 [12:27]
Na straży konstytucji ma stać SUWEREN, a nie banda nietykalnych cwaniaczków , których można normalnie kupić. Wszystkie wyroki trybunałów czy sądów , proponujące zmiany ustrojowe, światopoglądowe, naruszające swobody obywatelskie, godzące w integralność Państwa , muszą być poddawane NARODOWEMU REFERENDUM. Nie może garstka ludzi, nieodpowiedzialnie decydować o losie milionów obywateli w demokratycznym państwie.
Już teraz powinna być zniesiona ustawa o "bratniej pomocy" - o ustroju w Państwie, decyduje NARÓD i taka ustawa powinna być poddana pod referendum, inaczej nie ma mocy konstytucyjnej. Tą ustawę należy natychmiast unieważnić.
Już teraz powinna być zniesiona ustawa o "bratniej pomocy" - o ustroju w Państwie, decyduje NARÓD i taka ustawa powinna być poddana pod referendum, inaczej nie ma mocy konstytucyjnej. Tą ustawę należy natychmiast unieważnić.
BazyliMD | 06.12.2015 [11:18]
Szanowna Pani Anito!
Pani zawiera ważną z punktu widzenia przyszłego TK myśl:
Rzepliński stracił legitymację upoważniającą Go do zasiadania w TK.
Tworzenie "prawa " sprzecznego z konstytucją przez człowieka mającego z racji swojej funkcji stać na straży konstytucji owej legitymacji Go, jak Pani zauważa, pozbawiło.
Dlaczego o tym aspekcie sprawy tak niewiele w mediach?
Rzepliński powinien być wyrzucony " na zbity pysk" z TK. Ma Pani rację. I co z tego? Ten temat nie powinien schodzić z pierwszych stron dopóty, dopóki Rzepliński wchodzi do siedziby TK. Powinien dostać szlaban na pełnienie jakiejkolwiek funkcji w TK do wyjaśnienia sprawy.
Pani zawiera ważną z punktu widzenia przyszłego TK myśl:
Rzepliński stracił legitymację upoważniającą Go do zasiadania w TK.
Tworzenie "prawa " sprzecznego z konstytucją przez człowieka mającego z racji swojej funkcji stać na straży konstytucji owej legitymacji Go, jak Pani zauważa, pozbawiło.
Dlaczego o tym aspekcie sprawy tak niewiele w mediach?
Rzepliński powinien być wyrzucony " na zbity pysk" z TK. Ma Pani rację. I co z tego? Ten temat nie powinien schodzić z pierwszych stron dopóty, dopóki Rzepliński wchodzi do siedziby TK. Powinien dostać szlaban na pełnienie jakiejkolwiek funkcji w TK do wyjaśnienia sprawy.
Wania | 06.12.2015 [11:29]
Przecież Rzepliński może zostac przygarnięty przez Michnika
do redakcji GW podobnie jak red. Lisienko
do redakcji GW podobnie jak red. Lisienko
TESS | 06.12.2015 [10:57]
Jest taka opinia ..... z idiotami się nie dyskutuje są w większości.Przeczytałam opinie nie którzy nawet nie rozumieją co piszą. Dla informacji nigdy nigdzie i do niczego nie należałam.
Superdziad | 06.12.2015 [08:29]
Za Komuny kazdy niemal kazdy konstytucjonalista na niemal kazdym wydziale prawa I administracji to byl kumunistycny politruk. Nie moglo byc inaczej to Konstytucja z 1952 Roku z poprawkami za Gierka z 1975 Roku przede wszystkim po pierwsze potwierdzala nienaruszalnosc sojuszu i wiecznej przyjazni z ZSRR, a takze legalizowwala podstawe systemu totalitarnego jaka byla "kierownicza rola PZPR".Rzeplinski w sowjej glowie ma jeszcze tamte czasy a POczwara to dla niego PZPR, kora raz zdobytej wladzy nigdy nie odda.
nieuświadomiony | 06.12.2015 [08:21]
Jestem w stanie ofiarować temu panu mały przenośny parawanik, żeby nie musiał się fatygować z zarzucaniem kapoty na głowę...
Robert | 06.12.2015 [05:06]
Tylko taczka, to raczej już po egzekucji.
MASKA | 06.12.2015 [04:33]
Copy spod opinii red.S.Pereiry:
Warto przeczytać kim jest Rzepliński posiedzenie sejmu IV kadencji Poseł Zygmunt Wrzodak:.........
Cyt.:".... Dziękuję, panie marszałku.
Wysoka Izbo! Chciałbym poprosić posłów wnioskodawców, którzy wnoszą o powołanie na rzecznika praw obywatelskich pana prof. Rzeplińskiego, żeby coś powiedzieli o jego przeszłości politycznej, bo od strony zawodowej ja go znam dość dobrze. Ale czy prawdą jest, że do 1982 r. był sekretarzem POP na Uniwersytecie Warszawskim? I od kiedy był członkiem Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej?
Po drugie, jak się odnosi poseł wnioskodawca do wypowiedzi pana profesora z 2001 r., że on ma żal do władz komunistycznych z lat 1944-1950, że tylko dziesięciu Polaków zostało skazanych za tzw. mord w Jedwabnem, a powinno być skazanych przynajmniej stu? Na jakiej biografii, na jakiej historii, na jakich informacjach opiera taką dziwną opinię pan Rzepliński?
I rzecz najważniejsza: otóż gdzieś na początku roku 1990 ówczesny pułkownik SB pan Pietruszka poprosił, żeby mógł się wyspowiadać przed prokuratorem krajowym. Spisano na tę okoliczność odpowiedni dokument w obecności pana Rzeplińskiego i nieżyjącego już pana Nowickiego. Pan płk Pietruszka pokazuje cały mechanizm zabójstwa księdza Jerzego Popiełuszki. Pan płk Pietruszka mówi, kto z MSW zlecił zamordowanie i zamordował Piotra Bartoszcze. To przesłuchanie było w obecności pana Rzeplińskiego. Co zrobił z tą informacją pan prof. Rzepliński?
Następnie pan Rzepliński, słuchając wypowiedzi pana płk. Pietruszki, który mówił wprost, że generał Kiszczak kazał mu poddać się uwięzieniu, ponieważ on musi chronić pana gen. Jaruzelskiego i pana Kiszczaka. Pan Pietruszka zgodził się na więzienie, bo sąd był w tym momencie ustawiony i prokuratura ustawiona. I rzeczywiście taki wyrok, jaki ustawili przed rozprawą, dostał pan Pietruszka. Pan generał Kiszczak obiecał panu płk. Pietruszce stopień generała po wyjściu z więzienia.
Myślę, że tę informację posiada pan prof. Rzepliński. Pan prof. Rzepliński pod tymi zeznaniami pana esbeka Pietruszki podpisał się i te dokumenty są w Ministerstwie Sprawiedliwości. Zetknąłem się z nimi w tym roku. To są dla mnie informacje szokujące, bo pan Pietruszka wprost pokazuje, kto zamordował i kto zlecił zabójstwo Piotra Bartoszcze, jak również w jaki sposób miał być zamordowany biskup Gulbinowicz i wiele innych osób w latach osiemdziesiątych. To są zeznania złożone w obecności pana prof. Rzeplińskiego. I pan prof. Rzepliński podpisuje się pod tym protokołem – podkreślam to.
Co zrobił pan prof. Rzepliński z tą informacją od 1990 r.?......."
Warto przeczytać kim jest Rzepliński posiedzenie sejmu IV kadencji Poseł Zygmunt Wrzodak:.........
Cyt.:".... Dziękuję, panie marszałku.
Wysoka Izbo! Chciałbym poprosić posłów wnioskodawców, którzy wnoszą o powołanie na rzecznika praw obywatelskich pana prof. Rzeplińskiego, żeby coś powiedzieli o jego przeszłości politycznej, bo od strony zawodowej ja go znam dość dobrze. Ale czy prawdą jest, że do 1982 r. był sekretarzem POP na Uniwersytecie Warszawskim? I od kiedy był członkiem Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej?
Po drugie, jak się odnosi poseł wnioskodawca do wypowiedzi pana profesora z 2001 r., że on ma żal do władz komunistycznych z lat 1944-1950, że tylko dziesięciu Polaków zostało skazanych za tzw. mord w Jedwabnem, a powinno być skazanych przynajmniej stu? Na jakiej biografii, na jakiej historii, na jakich informacjach opiera taką dziwną opinię pan Rzepliński?
I rzecz najważniejsza: otóż gdzieś na początku roku 1990 ówczesny pułkownik SB pan Pietruszka poprosił, żeby mógł się wyspowiadać przed prokuratorem krajowym. Spisano na tę okoliczność odpowiedni dokument w obecności pana Rzeplińskiego i nieżyjącego już pana Nowickiego. Pan płk Pietruszka pokazuje cały mechanizm zabójstwa księdza Jerzego Popiełuszki. Pan płk Pietruszka mówi, kto z MSW zlecił zamordowanie i zamordował Piotra Bartoszcze. To przesłuchanie było w obecności pana Rzeplińskiego. Co zrobił z tą informacją pan prof. Rzepliński?
Następnie pan Rzepliński, słuchając wypowiedzi pana płk. Pietruszki, który mówił wprost, że generał Kiszczak kazał mu poddać się uwięzieniu, ponieważ on musi chronić pana gen. Jaruzelskiego i pana Kiszczaka. Pan Pietruszka zgodził się na więzienie, bo sąd był w tym momencie ustawiony i prokuratura ustawiona. I rzeczywiście taki wyrok, jaki ustawili przed rozprawą, dostał pan Pietruszka. Pan generał Kiszczak obiecał panu płk. Pietruszce stopień generała po wyjściu z więzienia.
Myślę, że tę informację posiada pan prof. Rzepliński. Pan prof. Rzepliński pod tymi zeznaniami pana esbeka Pietruszki podpisał się i te dokumenty są w Ministerstwie Sprawiedliwości. Zetknąłem się z nimi w tym roku. To są dla mnie informacje szokujące, bo pan Pietruszka wprost pokazuje, kto zamordował i kto zlecił zabójstwo Piotra Bartoszcze, jak również w jaki sposób miał być zamordowany biskup Gulbinowicz i wiele innych osób w latach osiemdziesiątych. To są zeznania złożone w obecności pana prof. Rzeplińskiego. I pan prof. Rzepliński podpisuje się pod tym protokołem – podkreślam to.
Co zrobił pan prof. Rzepliński z tą informacją od 1990 r.?......."
juras | 06.12.2015 [09:24]
Panie Maska nie za dużo tych panów i Panów w twojej wypowiedzi?
libero | 06.12.2015 [08:58]
Czy to nie ten sam Wrzodak, który napisał ten list ? Gratuluję autorytetu w powoływaniu się na 'fakty'
http://www.konserwatyzm.pl/artykul/12129/zygmunt-wrzodak-list-otwarty-do-narodu-rosyjskiego-i-wladz-f
http://www.konserwatyzm.pl/artykul/12129/zygmunt-wrzodak-list-otwarty-do-narodu-rosyjskiego-i-wladz-f
MASKA | 06.12.2015 [21:23]
Prosze przeczytac UWAZNIE artykul.
I,ktora to byla kadencja Sejmu.
Przytaczam slowa Wrzodaka co mowil na temat sedziego RZ.
Nie znaczy to,ze to jakis autorytet.
Oni wszyscy sa powiazani,i poplatani ze soba w roznych konfiguracjach.
A sedzia Rz.i bez tego jest zdrowo powiazany z innymi aferami,przekretami .
I,ktora to byla kadencja Sejmu.
Przytaczam slowa Wrzodaka co mowil na temat sedziego RZ.
Nie znaczy to,ze to jakis autorytet.
Oni wszyscy sa powiazani,i poplatani ze soba w roznych konfiguracjach.
A sedzia Rz.i bez tego jest zdrowo powiazany z innymi aferami,przekretami .
Polka | 06.12.2015 [00:16]
Czy wiecie,że majwiększy krzykacz PO i 'obrońca" polskiej Konstytucji,który bez zmrużenia oka optował za uchwaleniem czerwcowych bandyckich zmian do ustawy o TK to również nauczyciel akademicki?Nauczyciel prawa? Pan poseł Robert K.!!Tacy ludzie boją się demokracji,boją się a więć walczą wszelkimi metodami.... Polecam http://orka.sejm.gov.pl/osw7.nsf/0/628F5A3A0D9EF002C1257EA7004AC3EB/%24File/OSW7K_200.pdf
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz