poniedziałek, 28 lutego 2011

Wspomnienie dnia próby - 3 sierpnia 2010 roku.






3 sierpnia 2010 na pod Krzyżem Smoleńskim na Krakowskim Przedmieściu był dniem próby Obrońców Krzyża. Jak pamiętamy tego dnia odnieśliśmy zwycięstwo i wrogom Krzyża nie daliśmy zabrać naszego symbolu. Będąc w tym miejscu, gdzie zgromadzono ogromne siły przymusu, mogłem po raz pierwszy odczuć radość zwycięstwa nad złem. Radość triumfu Krzyża nad podstępem była tym większa, iż w brew temu czego się spodziewałem, władza przestraszyła się Krzyża, zrozumiała wtedy, niestety już ostatni raz, że Krzyż to symbol nietykalny. Wrażenie mojej ogromnej radości było tym większe, gdyż jak  dotychczas byłem uczestnikiem tylko przegranych inicjatyw społecznych, które zawsze były dławione siłą. Tym razem mogłem cieszyć się powiewem polskiej flagi nad głową zwycięskich Obrońców Krzyża.




oto fotorelacja z tamtych chwil

1 komentarz:

  1. super zdjęcia,a fotorelacja z pamiętnych dni 3 sierpnia to rewelacja-gratuluję świetnego pomysłu.Wasz blog jest bardzo ciekawy,dlatego zazdroszczą Wam ci,którzy piszą to samo codziennie na stronie p Krajskiego.I chociaż Was opluwają-prawdy i waszej heroicznej walki pod Krzyżem smoleńskim nie zdołają zniszczyć!Nic nie ukrywacie,w przeciwności do strony wyżej wymienionej-tam stworzyli sobie kącik osób samych "świętych",bez wad,a samo zło według nich to Wy.Na tyle są osobami niemyślącymi,że nie widzą,ż to co piszą jest zaprzeczeniem tego za jakich się uważają.Gdzie pokora i dobre słowo o bliżnich?Niech sobie sami odpowiedzą .Pozdrawiam Was Drodzy i dzielni Obrońcy Krzyża-Wojtek

    OdpowiedzUsuń